Learning And Sensory
  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
    • Παιδιατρική Εργοθεραπεία
    • Λογοθεραπεία
    • Ειδική Διαπαιδαγώγιση
    • Ψυχολογική Υποστήριξη – Συμβουλευτική
    • Sensory and Messy Play
    • Ομάδα Κοινωνικοποίησης
    • One Crazy Dream
    • Μαθησιακές Ομάδες Παραγωγής Γραπτού Λόγου
  • Κέντρα Learning & Sensory
    • Νεάπολη
    • Φίλυρο
    • Καλαμαριά
    • Εύοσμος
    • Ωραιόκαστρο
  • Σχετικά με εμάς
  • Τα Νέα Μας
  • Επικοινωνία
  • Menu Menu

Όταν Το Παιχνίδι Γίνεται Τρόπος Ζωής

Όταν Το Παιχνίδι Γίνεται Τρόπος Ζωής

Από τα πρώτα χρόνια της ζωής, το παιδί δείχνει την χαρά του με την κίνηση των άκρων και όσο μεγαλώνει αναζητά την συμμετοχή και τη συνέναιση άλλων προσώπων σε πιο δημιουργικές καταστάσεις, προκειμένου να νιώσει την ίδια ικανοποίηση (χαρά).

Δημιουργικό παιχνίδι συμβαίνει, όταν τα παιδία χρησιμοποιούν ασυνήθιστους τρόπους, με οικεια υλικά και έχουν συμμετοχή σε παιχνίδια ρόλων και φαντασίας ορίζοντας τα ίδια τι θα συμβεί και βάζοντας τους δικούς τους κανόνες. Όλα τα είδη παιχνιδιού παίζουν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη των παιδιών.

Το παιχνίδι μπορεί να βοηθήσει τα παιδία να αναπτύξουν νέες δεξιότητες, να ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση τους, την σωματική ανάπτυξη, την πνευματικότητα, την φαντασία και να προσαρμοστούν ώστε στο μέλλον να αντιμετοπίσουν πρωτόγνωρες καταστάσεις. Μειώνει τον φόβο και αυξάνει την ηρεμία, ενισχύει την αυτοεκτίμηση και το αίσθημα επίτευξής στόχων. Βελτιώνει το εύρος προσοχής, αυξάνει το εύρος κίνησης, την ισορροπία, τις δεξιότητες αδρής και λεπτής κινητικότητας και παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της ενσυναίσθησης.

Το παιχνίδι μπορεί να οριστεί ως δομημένο και μη δομημένο. Δομημένο είναι εκείνο που οι ενήλικες βάζουν του κανόνες και θέτουν τις καταστάσεις. Με τον τρόπο αυτό δίνεται στα παιδία η ευκαιρία να εκφράσουν τις απορίες τους, τις απόψεις τους, ακόμα και τους προβληματισμούς τους. Είναι ένας τρόπος να εκλάβουν την προσοχή, την στοργή και την φροντίδα των ενηλίκων. Στο μη δομημένο παιχνίδι μαθαίνουν να μοιράζονται, να συνυπάρχουν, να ανταλλάσσουν απόψεις, ιδέες και ενδιαφέροντα καθώς και να ελέγχουν καταστάσεις και συγκρούσεις που μπορεί να δημιουργηθούν μεταξύ τους.

Η δημιουργία ενός ενθαρρυντικού πλαισίου μέσω του οποίουτα παιδία θα μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα, χωρίς οριοθετήσεις και κανόνες, ακόμα και αν παρατηρούμε λάθη, είναι αναγκαία. Πρωταρχικός στόχος του παιχνιδιού είναι η ευχαρίστηση και η αποδοχή νέων πρωτότυπων ιδεών και όχι η σωστή εκτέλεση καθηκόντων.

Σχετικά Άρθρα

  • Η Διατηρούμενη Προσοχή στην Προσχολική Ηλικία : πώς την ενισχύουμε μέσα από τη μνήμη, τον συντονισμό και το παιχνίδι.
  • Το παιδί μου δεν τρώει όλα τα φαγητά
  • Βασικά γλωσσικά ορόσημα
  • Αποτίμηση ορειβατικής δράσης στο καταφύγιο του Χορτιάτη
  • Μαθησιακές Ομάδες Παραγωγής Γραπτού Λόγου
  • Αναγνωστική Δυσκολία Στις Πρώτες Τάξεις Του Δημοτικού Και Τεχνικές Παρέμβασης
  • Οι ενήλικες κάνουν λογοθεραπεία;
  • ” Ένας πλούσιος εγκέφαλος “
  • Πρώιμη Παρέμβαση και Εργοθεραπεία
  • Ταυλισμός
  • Έχει επηρεάσει η πανδημία την ομιλία του παιδιού μου?
  • Αρθρωτική – Φωνολογική Διαταραχή
  • Σύλληψη μολυβιού και εργοθεραπεία
  • Όταν Το Παιχνίδι Γίνεται Τρόπος Ζωής
  • Η Οργάνωση, Το Ξεκλείδωμα και Η Απελευθέρωση του Παιδιού Μέσω της Εργοθεραπείας
  • Πότε Πρέπει να Ξεκινήσουμε Λογοθεραπεία:
  • Το οπτικό σύστημα στην παιδιατρική εργοθεραπεία
  • Η Σχέση Γονιού – Παιδιού
  • Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία

Learning & Sensory

Το περιβάλλον φροντίδας για το παιδί σας!

Επικοινωνία
footer

ΜΕΝΟΥ

Υπηρεσίες
Σχετικά με εμάς
Επικοινωνία

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Εργοθεραπεία
Λογοθεραπεία
Ειδική Διαπαιδαγώγηση
Ψυχολογική Υποστήριξη – Συμβουλευτική
Ομάδα Κοινωνικοποίησης
One Crazy Dream
Μαθησιακές Ομάδες Παραγωγής Γραπτού Λόγου

SOCIALS

footer
footer
footer
footer
footer
footer
footer
footer
©2025 Λογοθεραπεία Εργοθεραπεία Θεσσαλονίκη | Learning & Sensory
Η Οργάνωση, Το Ξεκλείδωμα και Η Απελευθέρωση...Η Οργάνωση, Το Ξεκλείδωμα και Η Απελευθέρωση του Παιδιού Μέσω της ΕργοθεραπείαςΣύλληψη μολυβιού και εργοθεραπείαΣύλληψη μολυβιού και εργοθεραπεία
Scroll to top