Learning And Sensory
  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
    • Παιδιατρική Εργοθεραπεία
    • Λογοθεραπεία
    • Ειδική Διαπαιδαγώγιση
    • Ψυχολογική Υποστήριξη – Συμβουλευτική
    • Sensory and Messy Play
    • Ομάδα Κοινωνικοποίησης
    • One Crazy Dream
    • Μαθησιακές Ομάδες Παραγωγής Γραπτού Λόγου
  • Κέντρα Learning & Sensory
    • Νεάπολη
    • Φίλυρο
    • Καλαμαριά
    • Εύοσμος
    • Ωραιόκαστρο
  • Σχετικά με εμάς
  • Τα Νέα Μας
  • Επικοινωνία
  • Menu Menu

” Ένας πλούσιος εγκέφαλος “

" Ένας πλούσιος εγκέφαλος "

Η ιδέα για αυτό το άρθρο γεννήθηκε από τη συζήτησή μου με την κυρία Άννα, την οποία για αρχή θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα για αυτό.

Εδώ και αρκετά χρόνια έχουμε δημιουργήσει μια ομάδα με το όνομα ONE CRAZY DREAM. Βασικό της χαρακτηριστικό είναι να δοθούν στα παιδιά νέες και πρωτότυπες ευκαιρίες μέσα από εκδρομές (σε γη, νερό και αέρα). Όσοι έχουν συμμετάσχει σε αυτές καταλαβαίνουν τι εννοώ. Πέρα από το προφανές, που είναι η ευχαρίστηση, η ξεκούραση, η καλή ψυχολογία και η βελτίωση δεξιοτήτων, ο κεντρικός στόχος είναι “ένας πλούσιος εγκέφαλος”.

Οι άνθρωποι καθημερινά κάνουμε μια ρουτίνα δραστηριοτήτων όπως τρώμε, κοιμόμαστε, μαγειρεύουμε, διασκεδάζουμε, δουλεύουμε με έναν συγκεκριμένο ρυθμό ο καθένας μας, ωστόσο στο τέλος η σκέψη είναι κοινή: “Πόσο γρήγορα πέρασε η εβδομάδα; Πότε ήρθε κιόλας η Κυριακή;”

Όταν όμως αποφασίζουμε να κάνουμε έστω και μια μικρή εκδρομή ας είναι και κάπου κοντά πχ. στην Χαλκιδική – σχετικό είναι το κοντά βέβαια, μόνο για εμάς που μένουμε στη Θεσσαλονίκη είναι δίπλα-. Στο γυρισμό εγώ προσωπικά νιώθω πάντα το ίδιο πράγμα, ότι λείπω πολλές μέρες αν και ουσιαστικά έχουν περάσει λιγότερες από 24 ώρες λέμε πάντα με τον συνταξιδιώτη μου. Ίσως αυτή θα μπορούσε να είναι μια άκρως απλουστευμένη εξήγηση στην θεωρία του Αινστάιν αναφορικά με τη σχετικότητα του χρόνου.

Οι ρουτίνες – δηλαδή οι επαναλαμβανόμενες πράξεις στην καθημερινότητά μας- μας οργανώνουν και μας προσδίδουν ασφάλεια. Είναι σημαντικό να έχουμε ρουτίνες. Το  κίνητρο για έκφραση εμπειριών και συναισθημάτων, η χαρά, η αναμονή για το “ξανά” όσο κι αν αργήσει δημιουργούν μια έκφραση προσώπου όπου ο χρόνος σταμάτησε, κύλησε πιο αργά ρούφηξε το κάθε λεπτό και δευτερόλεπτο και φύσηξε ως ανάμνηση. Ως Θεραπευτής το θέλω αυτό για τα παιδιά μου, το θέλω αυτό το πρόσωπο.

Καλογερής Κυριάκος – Εργοθεραπευτής

Σχετικά Άρθρα

  • Η Διατηρούμενη Προσοχή στην Προσχολική Ηλικία : πώς την ενισχύουμε μέσα από τη μνήμη, τον συντονισμό και το παιχνίδι.
  • Το παιδί μου δεν τρώει όλα τα φαγητά
  • Βασικά γλωσσικά ορόσημα
  • Αποτίμηση ορειβατικής δράσης στο καταφύγιο του Χορτιάτη
  • Μαθησιακές Ομάδες Παραγωγής Γραπτού Λόγου
  • Αναγνωστική Δυσκολία Στις Πρώτες Τάξεις Του Δημοτικού Και Τεχνικές Παρέμβασης
  • Οι ενήλικες κάνουν λογοθεραπεία;
  • ” Ένας πλούσιος εγκέφαλος “
  • Πρώιμη Παρέμβαση και Εργοθεραπεία
  • Ταυλισμός
  • Έχει επηρεάσει η πανδημία την ομιλία του παιδιού μου?
  • Αρθρωτική – Φωνολογική Διαταραχή
  • Σύλληψη μολυβιού και εργοθεραπεία
  • Όταν Το Παιχνίδι Γίνεται Τρόπος Ζωής
  • Η Οργάνωση, Το Ξεκλείδωμα και Η Απελευθέρωση του Παιδιού Μέσω της Εργοθεραπείας
  • Πότε Πρέπει να Ξεκινήσουμε Λογοθεραπεία:
  • Το οπτικό σύστημα στην παιδιατρική εργοθεραπεία
  • Η Σχέση Γονιού – Παιδιού
  • Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία

Learning & Sensory

Το περιβάλλον φροντίδας για το παιδί σας!

Επικοινωνία
footer

ΜΕΝΟΥ

Υπηρεσίες
Σχετικά με εμάς
Επικοινωνία

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Εργοθεραπεία
Λογοθεραπεία
Ειδική Διαπαιδαγώγηση
Ψυχολογική Υποστήριξη – Συμβουλευτική
Ομάδα Κοινωνικοποίησης
One Crazy Dream
Μαθησιακές Ομάδες Παραγωγής Γραπτού Λόγου

SOCIALS

footer
footer
footer
footer
footer
footer
footer
footer
©2025 Λογοθεραπεία Εργοθεραπεία Θεσσαλονίκη | Learning & Sensory
Πρώιμη Παρέμβαση και ΕργοθεραπείαΠρώιμη Παρέμβαση και ΕργοθεραπείαΟι ενήλικες κάνουν λογοθεραπεία;Οι ενήλικες κάνουν λογοθεραπεία;
Scroll to top