Learning And Sensory
  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
    • Παιδιατρική Εργοθεραπεία
    • Λογοθεραπεία
    • Ειδική Διαπαιδαγώγιση
    • Ψυχολογική Υποστήριξη – Συμβουλευτική
    • Sensory and Messy Play
    • Ομάδα Κοινωνικοποίησης
    • One Crazy Dream
    • Μαθησιακές Ομάδες Παραγωγής Γραπτού Λόγου
  • Κέντρα Learning & Sensory
    • Νεάπολη
    • Φίλυρο
    • Καλαμαριά
    • Εύοσμος
    • Ωραιόκαστρο
  • Σχετικά με εμάς
  • Τα Νέα Μας
  • Επικοινωνία
  • Menu Menu

Το οπτικό σύστημα στην παιδιατρική εργοθεραπεία

Το οπτικό σύστημα στην παιδιατρική εργοθεραπεία

Η οπτική αντίληψη ή αλλιώς οπτική επεξεργασία ίσως αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μέρη της παιδιατρικής εργοθεραπείας. Η διαδικασίά της διάκρισης, η ανάκληση λεπτομερειών σχετικά με κάποια εικόνα που έχουμε δει, ακόμα όμως και η κατανόηση όσον αφορά την λειτουργία αλλά και τον τρόπο που σχετιζόμαστε στον χώρο αναφορικά με τα αντικείμενα και τα άτομα γύρω μας την οφείλουμε στο οπτικό σύστημα. Με πιο απλά λόγια, τα μάτια μας προσλαμβάνουν πληθώρα πληροφοριών που κατανοούνται και μεταφράζονται χάρη στην δεξιότητα της οπτικής αντίληψης. Μεγάλο ποσοστό των παιδιών
αρουσιάζουν οπτικές διαταραχές. Αυτές οι διαταραχές μπορεί να επηρεάσουν τη ζωή του ατόμου σε διάφορους τομείς όπως αυτόν των κινητικών δεξιοτήτων, της συγκέντρωσης, της μάθησης και πολλών
άλλων.
Το οπτικό σύστημα χωρίζεται στους παρακάτω τομείς:
-οπτική προσοχή κι εστίαση
-οπτική διάκριση
-σταθερότητα φόρμας
-διάκριση εικόνας-φόντου
– οπτική ολοκλήρωση
-οπτικοχωρικές σχέσεις
-οπτική μνήμη
-οπτική μνήμη ακολουθίας
-οπτικόκινητικός συντονισμός

Πιο συγκεκριμένα η εργοθεραπευτική παρέμβαση με στόχο την βελτίωση της οπτικής αντίληψης ορίζεται μέσω της εργοθεραπευτικής αξιολόγησης καθώς και των αξιολογητικών εργαλείων που θα χορηγηθούν από τον εκάστοτε θεραπευτή. Δεν υπάρχουν καθολικές δραστηριότητες που να απευθύνονται σε όλα τα παιδιά. Οι δραστηριότητες προσαρμόζονται και διαβαθμίζονται για το κάθε άτομο ξεχωριστά. Ο τύπος των δραστηριοτήτων διαφοροποιείται ανάλογα την ηλικία του παιδιού αλλά και την ικανότητα του στην δεξιότητα της οπτικής επεξεργασίας.

Εργοθεραπευτρια,
Σοφία Τερεζίνα Γιάτσο

Σχετικά Άρθρα

  • Η Διατηρούμενη Προσοχή στην Προσχολική Ηλικία : πώς την ενισχύουμε μέσα από τη μνήμη, τον συντονισμό και το παιχνίδι.
  • Το παιδί μου δεν τρώει όλα τα φαγητά
  • Βασικά γλωσσικά ορόσημα
  • Αποτίμηση ορειβατικής δράσης στο καταφύγιο του Χορτιάτη
  • Μαθησιακές Ομάδες Παραγωγής Γραπτού Λόγου
  • Αναγνωστική Δυσκολία Στις Πρώτες Τάξεις Του Δημοτικού Και Τεχνικές Παρέμβασης
  • Οι ενήλικες κάνουν λογοθεραπεία;
  • ” Ένας πλούσιος εγκέφαλος “
  • Πρώιμη Παρέμβαση και Εργοθεραπεία
  • Ταυλισμός
  • Έχει επηρεάσει η πανδημία την ομιλία του παιδιού μου?
  • Αρθρωτική – Φωνολογική Διαταραχή
  • Σύλληψη μολυβιού και εργοθεραπεία
  • Όταν Το Παιχνίδι Γίνεται Τρόπος Ζωής
  • Η Οργάνωση, Το Ξεκλείδωμα και Η Απελευθέρωση του Παιδιού Μέσω της Εργοθεραπείας
  • Πότε Πρέπει να Ξεκινήσουμε Λογοθεραπεία:
  • Το οπτικό σύστημα στην παιδιατρική εργοθεραπεία
  • Η Σχέση Γονιού – Παιδιού
  • Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία

Learning & Sensory

Το περιβάλλον φροντίδας για το παιδί σας!

Επικοινωνία
footer

ΜΕΝΟΥ

Υπηρεσίες
Σχετικά με εμάς
Επικοινωνία

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Εργοθεραπεία
Λογοθεραπεία
Ειδική Διαπαιδαγώγηση
Ψυχολογική Υποστήριξη – Συμβουλευτική
Ομάδα Κοινωνικοποίησης
One Crazy Dream
Μαθησιακές Ομάδες Παραγωγής Γραπτού Λόγου

SOCIALS

footer
footer
footer
footer
footer
footer
footer
footer
©2025 Λογοθεραπεία Εργοθεραπεία Θεσσαλονίκη | Learning & Sensory
Η Σχέση Γονιού – ΠαιδιούΗ Σχέση Γονιού - ΠαιδιούΠότε Πρέπει να Ξεκινήσουμε Λογοθεραπεία:Πότε Πρέπει να Ξεκινήσουμε Λογοθεραπεία:
Scroll to top