Learning And Sensory
  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
    • Παιδιατρική Εργοθεραπεία
    • Λογοθεραπεία
    • Ειδική Διαπαιδαγώγιση
    • Ψυχολογική Υποστήριξη – Συμβουλευτική
    • Sensory and Messy Play
    • Ομάδα Κοινωνικοποίησης
    • One Crazy Dream
    • Μαθησιακές Ομάδες Παραγωγής Γραπτού Λόγου
  • Κέντρα Learning & Sensory
    • Νεάπολη
    • Φίλυρο
    • Καλαμαριά
    • Εύοσμος
    • Ωραιόκαστρο
  • Σχετικά με εμάς
  • Τα Νέα Μας
  • Επικοινωνία
  • Menu Menu

Η Οργάνωση, Το Ξεκλείδωμα και Η Απελευθέρωση του Παιδιού Μέσω της Εργοθεραπείας

Η Οργάνωση, Το Ξεκλείδωμα και Η Απελευθέρωση του Παιδιού Μέσω της Εργοθεραπείας

Η ικανότητα των παιδιών να οργανώνουν μια δραστηριότητα σωστά παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη δεξιοτήτων μαθησιακών,επικοινωνίας, αυτονομίας και δραστηριότητες καθημερινής ζωής. Μέσω του παιχνιδιού στην εργοθεραπεία, τα παιδία θα μάθουν να δομούν μια δραστηριότητα, δηλαδή να ορίζουν την αρχή, την μέση και το τέλος. Τα βοηθάει επίσης στο να κατανοήσουν και να ρησιμοποιήσουν σωστά τον χώρο μέσα στον οποίο θα εκτελέσουν την δραστηριότητα, καθώς και πως θα οργανώσουν τον χρόνο τους κατά τη διάρκεια της.

Οι εργοθεραπευτές χρησιμοποιούν το παιχνίδι για να πετύχουν την ενεργητική συμμετοχή του παιδιού σε δραστηριότητες. Τα παιδία αντιδρούν με χαρά, αποτελεσματικότητα και με ένα αίσθημα αυτονομίας καθώς καταφέρνουν πράγματα που είναι σημαντικά για αυτά, ενώ ταυτόχρονα δουλεύουν για την ανάπτυξη σημαντικών δεξιοτήτων. Η εργοθεραπεία χρησιμοποιεί το παιχνίδι ως βασικό στοιχείο ενισχύοντας τα παιδία με εμπειρίες και ερεθίσματα, ώστε να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν σε καταστάσεις με απαιτήσεις. Εμπλέκει δραστηριότητες αυτοεξυπηρέτησης και παιχνιδιού με σκοπό να αυξήσει
την αυτονομία. Η προσαρμογή του περιβάλλοντος μπορεί να πετύχει στο μέγιστο την ανεξαρτητοποίηση. Η εργοθεραπεία μπορεί να ξεκλειδώσει το παιδί. Κύριος στόχος της είναι να αξιολογήσει και να χρησιμοποιήσει μεθόδους που απώτερος στόχος τους είναι η εκμάθηση των βασικότερων δεξιοτήτων.

Σχετικά Άρθρα

  • Η Διατηρούμενη Προσοχή στην Προσχολική Ηλικία : πώς την ενισχύουμε μέσα από τη μνήμη, τον συντονισμό και το παιχνίδι.
  • Το παιδί μου δεν τρώει όλα τα φαγητά
  • Βασικά γλωσσικά ορόσημα
  • Αποτίμηση ορειβατικής δράσης στο καταφύγιο του Χορτιάτη
  • Μαθησιακές Ομάδες Παραγωγής Γραπτού Λόγου
  • Αναγνωστική Δυσκολία Στις Πρώτες Τάξεις Του Δημοτικού Και Τεχνικές Παρέμβασης
  • Οι ενήλικες κάνουν λογοθεραπεία;
  • ” Ένας πλούσιος εγκέφαλος “
  • Πρώιμη Παρέμβαση και Εργοθεραπεία
  • Ταυλισμός
  • Έχει επηρεάσει η πανδημία την ομιλία του παιδιού μου?
  • Αρθρωτική – Φωνολογική Διαταραχή
  • Σύλληψη μολυβιού και εργοθεραπεία
  • Όταν Το Παιχνίδι Γίνεται Τρόπος Ζωής
  • Η Οργάνωση, Το Ξεκλείδωμα και Η Απελευθέρωση του Παιδιού Μέσω της Εργοθεραπείας
  • Πότε Πρέπει να Ξεκινήσουμε Λογοθεραπεία:
  • Το οπτικό σύστημα στην παιδιατρική εργοθεραπεία
  • Η Σχέση Γονιού – Παιδιού
  • Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία

Learning & Sensory

Το περιβάλλον φροντίδας για το παιδί σας!

Επικοινωνία
footer

ΜΕΝΟΥ

Υπηρεσίες
Σχετικά με εμάς
Επικοινωνία

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Εργοθεραπεία
Λογοθεραπεία
Ειδική Διαπαιδαγώγηση
Ψυχολογική Υποστήριξη – Συμβουλευτική
Ομάδα Κοινωνικοποίησης
One Crazy Dream
Μαθησιακές Ομάδες Παραγωγής Γραπτού Λόγου

SOCIALS

footer
footer
footer
footer
footer
footer
footer
footer
©2025 Λογοθεραπεία Εργοθεραπεία Θεσσαλονίκη | Learning & Sensory
Πότε Πρέπει να Ξεκινήσουμε Λογοθεραπεία:Πότε Πρέπει να Ξεκινήσουμε Λογοθεραπεία:Όταν Το Παιχνίδι Γίνεται Τρόπος ΖωήςΌταν Το Παιχνίδι Γίνεται Τρόπος Ζωής
Scroll to top